neděle 20. září 2015

Celozrnná mramorová bábovka

Ahoj všichni♥
Po delší době mám pro vás další članek a bude to zase recept! Nebudu se zbytečně vykecávat a jdeme na to!

Co budeme potřebovat?
- 2 vejce
- 2 hrnky celozrnné pšeničné mouky
- 3/4 hrnku třtinového cukru
- 1 hrnek mléka (já použila bezlaktózové)
- 1/2 hrnku rostlinného oleje (já použila řepkový)
- prášek do pečiva
- vanilkový cukr
- holandské kakao

Bílky si oddělíme od žloutků a vyšleháme z nich sníh. Žloutky vyšleháme s třtinovým a vanilkovým cukrem. Přidáme olej a mléko a znovu šleháme. PDP smícháme a moukou a přidáme je do směsi. Nakonec opatrně přimícháme sníh.
Oddělíme si čast těsta, do které přisypeme lžíci kakaa. Formu na bábovku si namažeme olejem/máslem a vysypeme moukou. Těsta střídavě vrstvíme. Pečeme v předem vyhřáté troubě na 200°C 40 minut.


Vypadá naprosto úžasně a voní božsky! Já ji jdu teď ochutnat, tak vám sem pak připíšu jaká je♥

.....

Tak musím říct, že je to asi nejlepší bábovka, jakou jsem kdy jedla! Kdybych ji nedělala sama, neuvěřím, že je zdravá. Je krásně nadýchaná a je to, jak se říká, NEBE V HUBE!♥

2 komentáře:

  1. Ahoj, super recept :) ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bábovku jsem doma udělala a všem chutnala :))

    OdpovědětVymazat