neděle 28. června 2015

Zdravé muffiny

Ahoj všichni ❤
Nemůžu teď nějakou dobu cvičit, doufám že maximálně týden, a hrozně jsem se doma nudila, tak si říkám, proč si zase něco neupéct? V mobilu jsem měla vyfocený recept na zdravé muffiny a tak jsem se pustila do toho. ❤ Musím říct, že jsou opravdu výborné! Nejsou suché, ani tvrdé jak podrážka, ale nadýchané a úžasné. ❤ Doporučuji vyzkoušet! :)

Co budete potřebovat ?
- 2 hrnky špaldové/celozrnné mouky
- 1-2 lžíce holandského kakaa
- 3/4 hrnku třtinového cukru
- 2 vejce
- 1 hrnek bílého jogurtu
- 1/2 hrnku mléka
- 1/2 hrnku rostlinného oleje
- lžička vanilkového extraktu (vanilkového cukru)
- hořká čokoláda (70%+) já dala 50g (můžete dát i víc)
- 1 PDP (prášek do pečiva)
- 1/2 lžíce mořské soli

Postup
V jedné míse smícháme mouku, kakao, sůl a prášek do pečiva. V druhé míse smícháme jogurt, cukr, vejce, olej, mléko a vanilkové extrakt (cukr). Mícháme, dokud se směs nespojí a cukr nerozpustí. Suroviny z obou misek smícháme dohromady. Čokoládu si nasekáme na menší kousky a 3/4 z ní přimícháme k ostatním ingrediencím. Těsto si nalijeme do formiček (pouze ze 3/4, těsto hodně nabude) a posypeme zbytkem nasekané čokolády. Košíčky dejte péct na 180°C na cca 20 minut.
Těsto mi vyšlo na 17 muffinů. Doporučuji určitě vyzkoušet! Jsou výtečné. ❤



Žádné komentáře:

Okomentovat