sobota 15. srpna 2015

Mug cake

Ahoj všichni
Dneska je sobota a já mám konečně po dlouhý době barák celý pro sebe! Skvělý pocit, když jdete do koupelny s tím, že se jdete vysprchovat a tam nikdo! Nebo když dojdete po schodech nahoru a nikdo na vás neřve, že jste si tam zapomněli tričko! A hlavně, když jdete do kuchyně udělat si jídlo, nikdo vás nevyhání! (:D) Každý normální člověk by uspořádal velkou párty, kde by se s kámošema ožral opil, nebo hulil na zahradě. No a co dělám já? Asi jsem divná, ale vstávala jsem v 6 udělala si výbornou snídani a teď čekám, než mi vykyne těsto na houstičky. Jsem vážně tak divná a jiná, že mě neláká se každý týden opít v klubu? Asi ano :D
Připravila jsem si pro vás recept, který asi spousta z vás zná, ale i tak mi o něj hodně lidí píše na ask. Jak už jste poznali podle názvu příspěvku, mám pro vás Mug cake.

Na 1 porci budete potřebovat:
40g ovesných vloček
1 vejce
1 banán
špetka kypřícího prášku
1-2 polévkové lžíce bílého jogurtu
2 čajové lžičky medu
lžička holandského kakaa

Banán vidličkou rozmačkáme (nebo rozmixujeme) na kašičku a přidáme ostatní ingredience kromě kakaa. Do hrnku dáme potravinářskou folii, aby se nám mug cake nepřilepil k hrnečku. Protože díky PDP těsto hodně vykyne, dejte ho do většího hrnku, aby vám neutekl. Nalijte tam 1/2 těsta a do 2/2 ještě přidejte holandské kakao. Vložte ho na 3-4 minutky do mikrovlnky a máte hotovo! :)

Já jsem svůj Mugcake rozkrájela na 3 plátky a ozdobila roztopeným arašídovým máslem (v mikrovlnce) a banánem. A můžu říct, že to bylo totální nebe v hubě! Určitě vyzkoušejte. Nejlépe se hodí na snídani a můžete ho ozdobit čímkoliv vás napadne. Bílý jogurt, tvaroh, ovoce, arašídové máslo, zdravá nutella, čokoláda, oříšky,.. Fantazií se meze nekladou. :)

3 komentáře:

  1. Taky mám celý barák pro sebe! Je to úžasný :), tak jsem si po ránu zacvičila core a teď snidám.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej. Sleduji tě na Ig a teď mám k tomu in co číst! :) Jinak mug cake je výborný, dělala jsem ho podle tebe a sice nevypadal tak dobře jako ten tvůj, ale byl naprosto výborný!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvam se za pozdni odpoved, dlouho jsem tu nebyla, ale chci ti moc podekovat♥♥ Abych byla uprimna, kdyby to nebylo rozkrajeny a polity, tak taky neni peknej :D :D

      Vymazat