středa 6. května 2015

Snídaně

Ahoj všichni,
napadlo mě, že bych se v několika dalších příspěvcích zaměřila na jednotlivé denní příjmy jídel. Co vy na to? Dneska bych začala snídaní. (jak nečekané :D) Chtěla bych vám říct, proč je důležité ji nevynechávat a napsat vám nějaké tipy ❤

Snídaně je základ celého dne. Měla by tvořit 1/4 vašeho denního příjmu. Neměli byste ji vynechávat, protože vám nastartuje organismus a dodá energii na celý den. Také se prý konzumováním snídaně snižuje šance na obezitu. Můžete si i dopřát nějakou menší sladkost, vaše tělo ji během dne spálí. Snídaně by měla obsahovat bílkoviny (bílý jogurt, šunka, vajíčka,..) a hlavně ovoce. 

Snad nejtypičtější snídaní většiny "fitnessáků" je ovesná kaše. Můžete si ji udělat na několik způsobů. Se skořicí, mákem, čokoládou, pb (arašídové máslo), oříšky, kokosem, kakaem a samozřejmě přidejte ovoce. Vyzkoušejte jaká vám bude chutnat. :)
Jako další bych uvedla např.:
Mug cake
Zdravé vafle
Zdravé lívance
Zdravé palačinky
Müsli s jogurtem a ovoce
Chia puding s ovocem
Jáhlová a špaldová kaše
Míchaná vajíčka s pečivem a ovoce/zelenina
  • Můj tip: K snídani si uvařte zelený čaj - urychlí vám metabolismus. 
Pokud u některých jídel nevíte jak je uvařit, nebo chcete s něčím poradit, určitě mi napište do komentářů, budu moc ráda :)  ❤
A na závěr bych vám chtěla moc poděkovat za přečtení tohoto i minulých příspěvků. Jste úžasní! ❤ Pokud byste měli nějaký návrh na nový článek, nebojte se mi napsat do komentářů. Také budu moc ráda pokud mi napíšete váš názor na můj článek/blog.


7 komentářů:

  1. nevíš jestli by se chia semínka daly koupit někde jako billa ,albert nebo lidl či peny? a kolik tak stojí?<3 jinak skvělý!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Já je mám ze zdravé výživy a stály kolem 60 korun:) Ale možná je budou mít i v těch větších obchodech, zkus se tam poptat:)
      Já jsem je v lidlu ani penny neviděla (ale nehledala sem je, takže to neni jistý) a nic většího u nás neni :D :)
      Děkuju ❤

      Vymazat
  2. Ahoj ❤ taky sem se chtela kde koupit ty chia! :3 nemam moznost jit do zdrave vyzivy :/ a super clanek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) To je škoda :/ Nevím kde jinde by je mohli mít:/
      Moc děkuju ❤ ❤

      Vymazat
    2. Můžete si je objednat i přes net, pokud nemáte poblíž zdravou výživu :)

      Vymazat
  3. Ahojky, super článek:)
    Jen bych se zeptala, jaký zelený čaj piješ a jestli ho sladíš, popř. čím a jak moc?:)
    Já začala pít ten od Loydu - zelený čaj s citronem a ještě si ho ráda osladím tak dvěmi lžíčky cukru:) Vadí to?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Jak mam udelat jahlovou kasi? ��

    OdpovědětVymazat