úterý 4. srpna 2015

Změny v jídelníčku ??


Ahoj všichni ❤ 
Konečně jsem se na chvíli zbavila zabavila sestru koukáním na pohádku a mám chvíli času pro sebe. Zrovna jsme doobědvali. Ségra měla francouzské brambory a já si udělala výborný špagety s tofu a rajčaty, tak vám jdu sepsat další článek! :)
Tohle bude takový "kecací článek" o mých změnách v jídelníčku, takže pokud vás to nezajímá, běžte radši využít svůj čas nějak užitečněji, ale jestli to dočtete do konce, napište mi do komentářů co si o tom myslíte. :)
 Asi před rokem jsem začala cvičit, ale o stravě jsem nevěděla vůbec nic. Ani jsem se nesnažila jíst zdravě, a cpala se vším možným. Přes den jsem si doma dala minimálně jednu sladkost, pak jsem šla ven, kde jsme si s kamarádkou nakoupili brambůrky, čokolády, energy drinky, pendreky (Všechno v jeden den, ne každý den jedno z toho - jo byla jsem prasátko), a když jsem přišla domů rychle jsem si zaposilovala, tak abych to měla co nejdříve za sebou (cca 10 minut) a myslela jsem si, jak mi porostou svaly. :D (Nikdy jsem z toho nepřibrala, taky sama nechápu. Měla jsem max. 2-3 kg navíc)
Někdy před 3-4 měsíci jsem si založila poradnu na asku a začala jsem se snažit jíst zdravě. Začátky byly opravdu těžké, protože jsem o tom stále moc nevěděla, ale na asku jsem se od ostatních poraden dozvídala spoustu skvělých tipů a rad. Ale stejně jsem neměla ani jeden den, kdy bych jedla pořád zdravě.
A teď konečně poslední 2 měsíce se mi opravdu začíná dařit! Kupuju si celozrnný mouky, těstoviny, vysoko% čokoládky, pb.. a strašně ráda vařím/peču zdravý mňamky! Kdo už narazil na můj blog, tak určitě ví, kdo ne tak vpravo máte spousta receptů a přibudou další.
Je to asi týden zpátky, kdy jsem četla Natky skvělý článek o makrech, (rozhodně se podívejte na její blog, je to úžasná holčina! reklama ala hlavně nenápadně) vypočítala jsem si svá makra a snažím se podle nich řídit. Řekla bych, že se mi celkem daří a hlavně od té doby co jím zdravě, nejsem tolik ve stresu. Ten kdo říká, že Všechno je o jídle má podle mě rozhodně pravdu. Nezabývám se maličkostmi, které mě akorát stresují, nejsem naštvaná kvůli každé hlouposti a cítím se mnohem lépe. Ať už psychicky nebo fyzicky.
Už několikrát jsem začala s nějakou aktivitou, ať už hudební nástroje, nějaký sport, malování,.. ale vždy mě to po nějaké době přestalo bavit a skončila jsem s tím. Ale věřím, že tohle všechno mě nikdy neomrzí!❤  Je to životní styl, který mi maximálně vyhovuje a miluju to







 

5 komentářů:

  1. Super clanek ;-) uz asi pul roku zabyvam zdravym zivotnim stylem, začala jsem pocitat makra.Pohybu mam snad dost protoze chodim tancovat soutezne a ted se snazim o pravidelne behani :-) jsem spokojena a tak at ti to take dale vychazi a jsi take spokojena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To behani ti zavidim, nemuzu se k nemu dokopat :D hlavne ted v tom vedru ze me leje jeste nez zacnu cvicit-.- :D Dekuju i tobe! :) hodne stesti♥

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný článok! ^_^
    Ja teraz tiež idem začať cvičiť a zdravo sa stravovať aj si sama variť. Neporadila by si mi čo také by som mala jesť, cvičiť a čo by som si dokázala variť aj sama?
    Mala som to podobne ako ty, tiež som vonku toho toľjo požrala....ale už nechcem a budem sa snažiť to dodržať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju!:)
      Ze zacatku to bude dost tezky, ale treba k snidani ovesnou kasi, tu jsem si uplne zamilovala♥ Kdyztak ti poradim, stahni si na mobil aplikaci Fit recepty (na google play) je tam spousta jednoduchych receotu s podrobnym navodem! :)

      Vymazat