sobota 20. června 2015

Domácí müsli

Ahoj všichni ❤
Dnes jsem tu s dalším receptem, tentokrát na domácí müsli, které je výborné na snídani, například do jogurtu nebo mléka. Moje první müsli dopadlo tak, že jsem ho celé spálila a jediný komu chutnalo byl můj taťka :D (Což je opravdu divný a do teď to nechápu :D). Ale dneska jsem se odhodlala ho zkusit znovu, a musím říct, že se mi celkem povedlo. :)

Ingredience:
- Ovesné vločky (300g)
- Máslo
- Menší hrst drcených ořechů/mandlí..
- Sušené ovoce (já použila brusinky)
- Med

Ovesné vločky dáme na 150° do trouby, dokud nebudou trochu nazlátlé. Potom je vložíme na pánvičku, ještě chvíli opékáme a polejeme je rozehřátým máslem (stačí tenký plátek). Po chvíli přidáme oříšky a počkáme než trochu zezlátnou. Přilijeme 2-3 lžíce medu a mícháme, aby byl všude. Nakonec přidáme sušené ovoce. Necháme müsli vychladnout a vysypeme do misky/skleničky.. a můžeme podávat :) ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat