neděle 24. května 2015

Kayla Itsines

Ahoj! ❤ 
 V anketě jste si také odhlasovali, že byste chtěli vědět něco o tom, co cvičím já. Já jsem se asi 5 týdnu věnovala programu od Kayly. Jenže mi do toho asi 3x vlezla nemoc (a to sem nikdy nebývala nemocná- fakt super). Takže nevím zda v tom budu pokračovat, ale nejspíše ano, až se uzdravím. :-) Chci vás dneska seznámit s tím, jak vůbec tenhle fenomén vypadá.
  • Než začnu, chtěla bych vám strašně moc poděkovat za 400 sledujících na asku, čehož jsme dosáhli dnes. ❤ Jste opravdu úžasní. Jsem hrozně ráda. :-) Pokud byste se mě tam někdo chtěl na něco zeptat, klikněte zde. A nebo mě také můžete kontaktovat na mém e-mailu.
Můžete si knihu zakoupit nebo stáhnout tady. Cvičí se vlastně 3 dny v týdnu (monday-pondělí, wednesday- středa, friday-pátek), ale můžete samozřejmě cvičit také v jiné dny. S tím, že další 2 dny v týdnu (libovolné) budete dělat kardio. Kardio je vlastně jakákoliv aktivita, u které se zpotíte. Může to být naprosto cokoliv. Například sport, která vás baví (fotbal, volejbal, basketbal,..), běh, kolo, brusle, nebo také kardio z Youtube. Měla by trvat kolem 30 minut. Pokud jste si již soubor stáhli a sjedete na stranu 19. máte tam vyobrazené cviky k protažení. Protáhněte se před každým cvičením, je to velice důležité, abyste si neublížili. O stránku níž je již 1. week - monday (1. týden- pondělí). 1. sloupec je tzv. 1. okruh a 2. sloupec zase 2. okruh. (logicky :-D)  1. okruh cvičíte 7 minut, pokud zkončíte dříve, začněte zase od začátku. Dejte si na chvíli oddych, napijte se a poté cvičíte 2. okruh zase 7 minut. Znova bych se vydýchala a napila. Tak a teď to úplně celé stačí zopakovat. :-) Dohromady vám to zabere tedy 28 minut + protahování. (Stačí 5 minutek)
1&3 Monday - nahoře vlevo znamená, že tyto cviky se cvičí 1. a 3. týden v pondělí. (Nohy a kardio)
1&3 Wednesday - 1. a 3. týden ve středu (Paže a břicho)
1&3 Friday - 1. a 3. týden v pátek (Celé tělo)
2&4 Monday - 1. a 3. týden v pondělí (Nohy a kardio)
A tak dále..

Kayla je dobrá jak na hubnutí, tak na zpevňování. Můžete se podívat na její instagram, kde je také spousta přeměn, a musím uznat, že jsou vážně luxusní! Doufám, že jste to pochopili, a že se vám můj článek líbil. Pokud něčemu nerozumíte, napište mi do komentářů, na email nebo na ask. Ráda vaše dotazy zodpovím. :-)

PS: Máte nějaké téma, na které byste chtěli abych napsala další článek ? Ozvěte se! Budu moc ráda

1 komentář:

  1. Taky jsem cvičila, alevydržela jsem jen 3 týdne. Hodně mi to pomohlo na škole v přírodě, kde jsme cvičily spolu s kámoškama :) a skvěle jsi to vysvětlila. Pokud by jsi chtěla, můžeme třeba spřátelit blogy :)

    OdpovědětVymazat