neděle 16. srpna 2015

Tvarohový dort bez mouky

Ahoj všichni
Měla jsem strašnou chuť si něco upéct, ale došla mi celozrnná mouka, tak jsem hledala recept, kde bych ji nepotřebovala a našla jsem tvarohový dortík. Tak jdeme na to! 

Co budete potřebovat?
- 500g (odtučněného) tvarohu
- 4 polévkové lžíce bílého jogurtu
- 1 balíček vanilkového pudinku
- 3 vejce
- kakao
- sladidlo (já použila med)

Nejprve si vyšleháme tvarohu, do kterých přidáme bílý jogurt a vanilkový pudink. Postupně přidáváme vajíčka. Každé zvlášť pečlivě přimícháme do směsi a přidáme sladidlo. Hmotu si rozdělíme na menší a větší část. Do menší části přidáme cca 2 lžíce kakaa. 
Připravíme si kulatou formu na pečení o průměru 18 cm (Já jsem měla bohužel jen větší, proto mám dort tak nízký), a vysteleme ji pečícím papírem. Do středu formy vylijeme kolečko světlého těsto a do něj zase kakaového. Podívejte se na návod zde. Čím déle směs mixujete, tím bude řidší. Dávejte však pozor na to, abyste hmotu nemixovali příliš dlouho - hmota příliš zřídne a neupeče se.
Dort pečeme při teplotě 175 stupňů 20 minut, poté snížíme teplotu na 150 stupňů a pečeme dalších 30 minut.


1 komentář: