neděle 14. června 2015

Kinder mléčné řezy

Ahoj všichni ♥
dneska jsem si pro vás připravila výborný, jednoduchý a hlavně ZDRAVÝ recept! Určitě všichni znáte spoustu sladkostí, které jsou tak nezdravé, že jen při pohledu na ně přiberete 2 kila. Dnes vám ráda ukážu, že mlsat se dá i zdravě.
Na napodobeninu mléčných řezů budeme potřebovat:

NA TĚSTO:
- 6 vajec
- 6 lžic celozrnné mouky
- 2 lžíce holandského kakaa
- půl prdopeč (prášku do pečiva)
- stevie/med/jiné sladidlo podle chuti

NA NÁPLŇ:
- 500g tvarohu (já použila odtučněný, ale může být i polotučný)
- kapka vanilkové extraktu (pokud nemáte dejte trochu vanilkového cukru)
- stevie/med/jiné sladidlo podle chuti

Žloutky si oddělíme od bílků a smícháme se sladidlem. Přidáme mouku, kakao a prdopeč. Bílky si vyšleháme a opatrně je vmícháme do těsta. Troubu si předehřejeme na 180°C. Na 2 plechy si dáme pečící papíry, na které rozetřeme těsto. Pečeme při 180°C cca 10 minut.
Mezitím si vyšleháme tvaroh se sladidlem a vanilkovym extraktem (cukrem).
Po vychladnutí odlepíme placky z pečícího papíru a promažeme tvarohovou náplní. Necháme přes noc ztuhnout v lednici.
Dobrou chuť♥

PS: Přesvědčte se, že používáte opravdu pečící papír a ne nějakou náhražku co jenom tak vypadá. :D Nikdo mi neřekl, že to, co máme doma není pečící papír a placky se mi dost přilepili, což na chuť nemělo žádný vliv. Bohužel na vzhled jo :D (Na obrázku snad jediné povedené), ale hlavní je, že jsou výborné. ♥

8 komentářů:

  1. Ahoj, na kolik to vyjde 'tyčinek'?.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se za pozdní odpověd:)
      Vyjde to tak na 15-20 'tyčinek' podle toho jak je uděláš velký:)

      Vymazat
  2. Mňam ♥ Dokonalý recept !♥ Děkuji mooc! Není to tak strašně přeslazené jako z obchoďáků, chuť to má příjemnou a.. na svačinku ideální♥ Musím tedy říct, že jsem taky měla "menší" problém s odděláváním těch placek z pečícího papíru :"D Až příště budu dělat, tak to nesmím udělat tak tenké. Fakt mňamka♥ Tvůj blog jsem si strašně oblíbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně děkuju ❤ Moc mě to potěšilo :) ❤
      Tak aspoň nejsem jediná, kdo s tím měl problém :D Ikdyž já z jiného důvodu :D

      Vymazat
  3. Perfektní :-) vsichni se oblizovali az za usima a to na to zdrave moc nejsou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rada ze chutnali! U nas to taky cela rodina jedla :D :)

      Vymazat
  4. Perfektní :-) vsichni se oblizovali az za usima a to na to zdrave moc nejsou

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní :-) vsichni se oblizovali az za usima a to na to zdrave moc nejsou

    OdpovědětVymazat